dimecres, 7 d’abril del 2010

Coroico

La primera sortida des de La Paz és a Coroico, amb la companyia de l'Albert, el nostre caserito.
Agafem el minibús a Villa Fátima i al cap de 3 hores arribem a Coroico (1700m), després d'haver passat desnivells de 3.700m a 5000m d'alçada. El paisatge ha canviat per palmeres, rius i el verd de les muntanyes i sol i caloreta.
La nostra intenció era anar de càmping, però què millor que acampar en un camp de futbol de gratis!!
La vida a Coroico corre al voltant de la plaça central on dia i nit està ple de gent.
Vàrem dormir tota la nit acompanyats d'una gran festa de cumbia que semblava que estigués a dins la tenda. ¡Que no falte el alchohol!
L'endemà al matí vàrem fer el nostre propi "tour" a les 3 cascades: La Primera, la Segunda y la Tercera (molt currat els noms). La calor ens va acompanyar tota la ruta, però per sort vàrem poder remullar-nos en algunes de les cascades.Una excurció que costava uns 180Bv, nosaltres la vàrem fer per 15Bv. Molts cops has de fer-te tú mateix els tours..
De camí de tornada vam passar per un poblet dedicat al cultiu i secat de fulles de coca. D'arribada a Coroico,tan sols queda temps per comprar el bitllet i tornar cap a La Paz de nou.